SzkOła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Garnku

Wycieczka do Gdańska

Gdańsk bez Polski, a Wisła bez wody – to jedno. (przysłowie polskie)
W dniach 23.05-24.05. 2017r. uczniowie klas IV-VI wraz z opiekunami Zespołu Szkół im. B. Prusa w Garnku odbyli wycieczkę do Gdańska i Malborka.
Gdańsk przywitał na piękną pogodą. Podczas spaceru po Gdańsku zwiedziliśmy gdańską starówkę, Kościół Mariacki, w którym wspinaliśmy się na wieże z punktem widokowym na całą panoramę Gdańska.
Następnie mieliśmy okazję zwiedzić Muzeum Bursztynu oraz Dom Uphagena. Następnie pojechaliśmy na Westerplatte, gdzie dowiedzieliśmy się o historii tego miejsca. Na koniec dnia udaliśmy się do Mikoszewa, naszego punktu noclegowego. Po kolacji odbyliśmy spacer nad Bałtyk, gdzie mogliśmy podziwiać zachód słońca.
Drugi dzień również powitał nas piękna słoneczna pogodą. Poranny pobyt nad morzem wszystkim przypomniał o zbliżających się wakacjach. Zabawy w piasku i zbieranie bursztynów pozwoliły nam na chwile odpoczynku.
Ostatnim punktem wycieczki był zamek w Malborku. Poznaliśmy historie zakonu Krzyżackiego i ich życia na zamku.
Wycieczka była bardzo udana, pogoda nam dopisała, pełni wrażeń wróciliśmy do domów. Już czekamy na następną wyprawę …..

Izabela Canghelaris
Renata Chrostowska
Agnieszka Dróżdż

Wróć

Copyright © 2010 - A.W.
zalecana przeglądarka - Internet Explorer v. 7.0
kopiowanie i nieautoryzowane wykorzystywanie materiałów umieszczonych w serwisie - zabronione